Reisinformatie voortaan ook via WhatsApp

dinsdag, 18 augustus 2015 09:30 Laatste update op: dinsdag, 18 augustus 2015 09:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Klantcontacten gaan steeds vaker online via sociale media als Twitter en Facebook. Het online elektronicaconcern Coolblue garandeert zelfs binnen 30 minuten een reactie op een bericht via deze sociale kanalen. Bijkomend voordeel van deze wijze van communiceren is de zichtbaarheid voor eenieder. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-18 09:30:00

Related posts:

  1. Marketingblog Bijgespijkerd van WhatsApp naar een eigen app
  2. Persoonlijke voedingsadviezen via WhatsApp
  3. WhatsApp is het communicatiemiddel van nu
  4. Communicatie met het ziekenhuis via WhatsApp
  5. De persoonlijke stijladviseur op WhatsApp
Tags:  auto, color, CRM, customer-service, digital-marketing, interview, manager, marketing, narrowcasting, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, augustus 18th, 2015 bij 09:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.