• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Hoe waardevol is het RFM-model eigenlijk nog?

donderdag, 13 augustus 2015 11:30 Laatste update op: donderdag, 13 augustus 2015 11:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Lang voordat Chief Marketing Officers spraken over Customer Value Management en Customer Lifetime Management, maakten marketeers al handig gebruik van het RFM-model Die drie letters staan voor Recency, Frequency en Monetary Value. Waarom? “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-13 11:30:00

Related posts:

  1. E-mail domineert nog immer het ochtendritueel
  2. 5M-model Social CRM strategy
  3. QUISMA publiceert online model voor customer lifetime value
  4. Creëer waardevol klantcontact
  5. Hoe werkt e-mail importeren eigenlijk?
Tags:  auto, business, CRM, customer, interview, investment, management, manager, nieuws
Dit bericht is geplaatst op donderdag, augustus 13th, 2015 bij 11:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.