Hoe waardevol is het RFM-model eigenlijk nog?

donderdag, 13 augustus 2015 11:30 Laatste update op: donderdag, 13 augustus 2015 11:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Lang voordat Chief Marketing Officers spraken over Customer Value Management en Customer Lifetime Management, maakten marketeers al handig gebruik van het RFM-model Die drie letters staan voor Recency, Frequency en Monetary Value. Waarom? “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-08-13 11:30:00

Related posts:

  1. E-mail domineert nog immer het ochtendritueel
  2. 5M-model Social CRM strategy
  3. QUISMA publiceert online model voor customer lifetime value
  4. Creëer waardevol klantcontact
  5. Hoe werkt e-mail importeren eigenlijk?
Tags:  auto, business, CRM, customer, interview, investment, management, manager, nieuws
Dit bericht is geplaatst op donderdag, augustus 13th, 2015 bij 11:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.