Empereon-Constar Celebrates 15th Anniversary of New Mexico Contact Center

dinsdag, 28 juli 2015 12:55 Laatste update op: dinsdag, 28 juli 2015 12:55 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“Las Cruces, New Mexico, July 23, 2015 — Empereon Marketing, LLC and Constar Financial Services, LLC (Empereon-Constar), celebrated the fifteenth anniversary of the opening of its New Mexico call center. Located in Las Cruces, New Mexico, the modern, employee friendly contact center offers bilingual call center services on behalf of Fortune 500 clients and is proud to provide many jobs to the local economy”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-07-28 12:55:05

Related posts:

  1. Empereon Marketing Adds 250 Call Center Jobs
  2. Empereon-Constar Achieves PCI Compliance Certification
  3. Empereon-Constar Celebrates Its First 15 Years
  4. Empereon-Constar Expanding Call Center Operations
  5. Empereon-Constar Taps Mark Lambert as VP of Sales
Tags:  article, call-center, consumer, CRM, dfp, finance, marketing, mexico, news, nfn, philosophy, ron
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juli 28th, 2015 bij 12:55 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.