Google Gets Rid of Interstitials in Mobile Apps

maandag, 27 juli 2015 19:21 Laatste update op: maandag, 27 juli 2015 19:21 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van crm-daily.com.

“They interrupt your Web browsing, they get on your nerves — and to top it off, they generally donEUt work, either. ThatEUs what a new study from Google has determined about interstitial advertisements, those full-screen ads that cover the interface of a host application. So Google is taking the hint. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-07-27 19:21:09

Related posts:

  1. Salesforce Offers Help Building Customer-Oriented Apps
  2. Amazon Launching Mobile Ad Network
  3. Mobile Shopping Apps Rule in 2014
  4. Google Spruces Up Mobile Advertising for Brand Marketers
  5. Mobile Dating Apps Are Security Threat, IBM Finds
Tags:  advertising, customer-data, engagement, google-plus, interstitial, marketing, native, news, ron, sales-marketing, slow, tech-news
Dit bericht is geplaatst op maandag, juli 27th, 2015 bij 19:21 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.