CRM-systeem niet in alle sectoren gemeengoed

maandag, 27 juli 2015 07:30 Laatste update op: maandag, 27 juli 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De reis van de consument is al ruim over de helft als het eerste daadwerkelijke contact met een organisatie wordt gelegd. De digitalisering van de informatie heeft de route van de customer journey definitief verlegd. Teneinde die klantervaringen te beheersen, is een systeem voor Customer Relationship Management (CRM) onontbeerlijk. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-27 07:30:00

Related posts:

  1. Nederlandse producent wint Oscar voor tablet-app
  2. Netflix verandert het consumentengedrag definitief
  3. De cloud nog geen gemeengoed in Nederland
  4. Smartphones definitief gemeengoed onder Nederlandse jongeren
  5. De “window of opportunities” van nieuwe technologische ontwikkelingen
Tags:  auto, color, CRM, development, digital-marketing, management, manager, pizza, sales
Dit bericht is geplaatst op maandag, juli 27th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.