Pleidooi tegen misleidende reclame van start

donderdag, 23 juli 2015 07:30 Laatste update op: donderdag, 23 juli 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Authenticiteit is niet de kenmerkende eigenschap van een willekeurige winkelstraat in een grote stad in Nederland. Het straatbeeld wordt veelal gedomineerd door grote winkelketens”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-23 07:30:00

Related posts:

  1. Reclame stoort meeste tv-kijkers
  2. Extra financiering marketingactiviteiten innovatieve start-ups
  3. Minder schommelingen in het uitgavenpatroon van reclame-uitingen
  4. Digitale reclame gaat ook het straatbeeld kleuren
  5. Versterking ecosysteem voor start-ups in regio Eindhoven
Tags:  amsterdam, apple, auto, campagnemanagement, color, digital-marketing, manager, marketing, narrowcasting, Social media
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juli 23rd, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.