E-mailmarketing krijgt een andere dimensie door de Apple Watch

vrijdag, 17 juli 2015 08:30 Laatste update op: vrijdag, 17 juli 2015 08:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Vanaf vandaag kan de Apple Watch ook om de Nederlandse pols gedragen worden. Met de slimme horloge heeft het bedrijf van grondlegger Steve Jobs de volgende evolutie van web-miniatusering in gang gezet. Immers, we zijn van laptop naar tablet gegaan, van tablet naar smartphone en van smartphone naar smartwatch. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-17 08:30:00

Related posts:

  1. Salesforce Debuts Three CRM Tools for Apple Watch
  2. Europa voorloper in smartphone en tablet traffic, VS blijft achter
  3. Applicatie met parkeerfunctie voor de Apple Watch
  4. Webfortis and Microsoft Team on Apple Watch App for Dynamics CRM
  5. Het speciale bier krijgt de smaak van de consument
Tags:  amsterdam, apple, auto, color, development, interview, manager, sales
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juli 17th, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.