• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Deepening Dependency on Technology Raises Risk of Breakdowns

vrijdag, 10 juli 2015 14:30 Laatste update op: vrijdag, 10 juli 2015 14:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“Modern technology has made it easier for people to do all kinds of things, from banking to shopping to finding a date. So when technology breaks down, people’s lives go haywire, too”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-07-10 14:30:22

Related posts:

  1. Vidder Named a Gartner ‘Cool Vendor’ in Cloud Security Services
  2. Report: Mobile Security Tops IT Concerns
  3. Dedicated Computing Honored as Intel Technology Provider
  4. WalkMe Wins Contact Center Technology Award
  5. IBM X-Force Trend and Risk Report Offers More Good Security News than Bad
Tags:  director, engagement, fbi, house, internet, jobs, journal, marketing, network-security, news, united-airlines
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juli 10th, 2015 bij 14:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.