Deepening Dependency on Technology Raises Risk of Breakdowns

vrijdag, 10 juli 2015 14:30 Laatste update op: vrijdag, 10 juli 2015 14:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“Modern technology has made it easier for people to do all kinds of things, from banking to shopping to finding a date. So when technology breaks down, people’s lives go haywire, too”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-07-10 14:30:22

Related posts:

  1. Vidder Named a Gartner ‘Cool Vendor’ in Cloud Security Services
  2. Report: Mobile Security Tops IT Concerns
  3. Dedicated Computing Honored as Intel Technology Provider
  4. WalkMe Wins Contact Center Technology Award
  5. IBM X-Force Trend and Risk Report Offers More Good Security News than Bad
Tags:  director, engagement, fbi, house, internet, jobs, journal, marketing, network-security, news, united-airlines
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juli 10th, 2015 bij 14:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.