• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

De Efteling online en offline meest besproken dagje uit

woensdag, 08 juli 2015 12:00 Laatste update op: woensdag, 08 juli 2015 12:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Met de schoolvakanties voor de deur, begint het hoogseizoen voor de attractie- en recreatieparken. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-08 12:00:00

Related posts:

  1. De integratie van online en offline in de retailsector
  2. De Efteling kiest Sitecore als basis voor nieuw online experience-platform
  3. Online schoenen kopen met offline assistentie
  4. Salesforce.com wederom ’s werelds meest innovatieve bedrijf
  5. De Efteling kiest Sitecore voor online platform
Tags:  amsterdam, auto, business, color, digital-marketing, efteling, france, interview, manager, sales, Social media
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juli 8th, 2015 bij 12:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.