Culturele marketingcampagne We Are Public succesvol en gewaardeerd

donderdag, 02 juli 2015 08:30 Laatste update op: donderdag, 02 juli 2015 08:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Het nieuwe cultuurlidmaatschap We Are Public heeft tijdens de Cultuurmarketing Awards de “Gouden Struis 2015” gewonnen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-07-02 08:30:00

Related posts:

  1. Nominaties beste culturele marketingcampagne 2015 bekend
  2. Nieuwe prijs voor beste digitale transformatie van Nederland
  3. De selfie als succesvol marketinginstrument
  4. Nederlandse kinderen spelenderwijs richting de digitale toekomst
  5. Koningin Máxima ondersteunt instroom meisjes in techniek
Tags:  auto, development, digital, digital-marketing, france, interview, manager, marketing, narrowcasting, sales
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juli 2nd, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.