Salesforce Rolls Out New Desk.com Innovations

woensdag, 01 juli 2015 16:25 Laatste update op: woensdag, 01 juli 2015 16:25 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van crm-daily.com.

“CRM giant Salesforce just rolled out the latest edition of its customer support app for small to midsize businesses. Desk.com Business Plus aims to help companies scale to meet ever-changing customer demands. HereEUs the pitch: Company growth is not just a matter of attracting new customers — it’s also about retaining existing ones. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-07-01 16:25:45

Related posts:

  1. Salesforce Rolls Out Desk.com App Hub
  2. HP Rolls Out Cloud-Based Service Desk Solution
  3. Salesforce Rolls Out Wave for Big Data, Expands Partner Ecosystem
  4. Salesforce Rolls Out Next-Gen Community Cloud
  5. Salesforce Rolls Out Heroku Connect
Tags:  article, customer, customer-service, desk-com, dfp, engagement, management, marketing, news, tech-news, yahoo
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juli 1st, 2015 bij 16:25 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.