• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Facebook Changes Hitting Small Businesses Hard

maandag, 29 juni 2015 12:34 Laatste update op: maandag, 29 juni 2015 12:34 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“Chrystal Bougon remembers the days when customers walked through the door of her plus-size lingerie shop in San Jose and uttered the phrase, “I saw you on Facebook.” Now the small business owner rarely hears those words. Concerned that people will leave the site if shown too many ads, Facebook this year began filtering users’ News Feeds to eliminate many of the unpaid status updates they receive from businesses they’ve “liked.” As businesses vie for limited space on the social network, that’s made it far tougher for them to reach customers without paying. “The philosophy behind Facebook is that the user comes first. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-06-29 12:34:55

Related posts:

  1. Facebook Plans Campaign To ‘Friend’ Small Business
  2. Some Small Businesses Skip Groupon for Holidays
  3. Social Media a Bust for Small Businesses
  4. What’s New on Facebook for Small Businesses
  5. Skip the Website? Some Small Businesses Still Do
Tags:  article, business, facebook, feeds, marketing, network, nfn, slow
Dit bericht is geplaatst op maandag, juni 29th, 2015 bij 12:34 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.