Grote behoefte aan vergroten werkgerelateerde kennis

vrijdag, 26 juni 2015 09:00 Laatste update op: vrijdag, 26 juni 2015 09:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Nederlandse ondernemingen en hun werknemers zijn zich sterk bewust van de voortdurende veranderingen. Deze ontwikkelingen vragen een continue actualisering van kennis. Veel organisaties bieden dan de mogelijkheid aan medewerkers om een opleiding, cursus, of workshop te volgen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-26 09:00:00

Related posts:

  1. Kennis locatie bepaalt succes winkelier
  2. Grote verschillen in laadsnelheid websites beursgenoteerde ondernemingen
  3. ING, Sanoma en SBS grote winnaars Cross Media Awards 2015
  4. Kennishuis ConĂ­che breidt kennis uit
  5. Grote belangstelling voor Marketing & Insights Event
Tags:  amsterdam, auto, business, color, CRM, development, digital-marketing, engagement, enterprise, interview, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juni 26th, 2015 bij 09:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.