• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Grote behoefte aan vergroten werkgerelateerde kennis

vrijdag, 26 juni 2015 09:00 Laatste update op: vrijdag, 26 juni 2015 09:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Nederlandse ondernemingen en hun werknemers zijn zich sterk bewust van de voortdurende veranderingen. Deze ontwikkelingen vragen een continue actualisering van kennis. Veel organisaties bieden dan de mogelijkheid aan medewerkers om een opleiding, cursus, of workshop te volgen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-26 09:00:00

Related posts:

  1. Kennis locatie bepaalt succes winkelier
  2. Grote verschillen in laadsnelheid websites beursgenoteerde ondernemingen
  3. ING, Sanoma en SBS grote winnaars Cross Media Awards 2015
  4. Kennishuis ConĂ­che breidt kennis uit
  5. Grote belangstelling voor Marketing & Insights Event
Tags:  amsterdam, auto, business, color, CRM, development, digital-marketing, engagement, enterprise, interview, Social CRM, Social media
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juni 26th, 2015 bij 09:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.