• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Gebruikerservaring nog vaak onderschat bij ontwikkeling apps

donderdag, 25 juni 2015 11:01 Laatste update op: donderdag, 25 juni 2015 11:01 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Mobile first, het is een kreet waar eenieder patent op lijkt te hebben gevraagd. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-25 11:01:15

Related posts:

  1. Worden mobiele apps de toekomstige zorgen voor de CIO?
  2. Mobiele gebruikerservaring steeds meer een videobelevenis
  3. IT-organisaties hebben achterstand in ontwikkeling applicaties
  4. Corporate omgeving staat marketing vaak in de weg
  5. Adobe breidt Creative Cloud uit met updates en mobiele apps
Tags:  amsterdam, business, color, CRM, development, digital-marketing, interview, manager, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juni 25th, 2015 bij 11:01 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.