Digital Business as usual bij luchtvaartmaatschappijen

woensdag, 24 juni 2015 07:30 Laatste update op: woensdag, 24 juni 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Technologische vernieuwing vinden we van oudsher al als bijna vanzelfsprekend in de luchtvaart. Niet alleen in de mogelijkheden van de vliegtuigen, maar ook in de optimalisering van de begeleiding van passagiers. Een vliegticket is al lang niet meer een veelvoud aan documenten vervaardigd op carbonpapier, maar een elektronisch document. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-24 07:30:00

Related posts:

  1. Vijftig luchtvaartmaatschappijen gebruiken hetzelfde e-commerce platform
  2. Van Digital Marketing naar Digital Business
  3. Metrics & More – CRM Adviesbureau goes digital
  4. The best of Global Digital Marketing – The Storybook
  5. Digital Marketing Professional van het jaar 2014: de nominaties
Tags:  airline, amsterdam, auto, business, CRM, development, digital, internet, manager, marketing, narrowcasting, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juni 24th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.