• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Lezers lezen: ‘Managementroman’ is voor starters

maandag, 22 juni 2015 11:55 Laatste update op: maandag, 22 juni 2015 11:55 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Computable CRM.

“Coach/trainer Amalia Deekman geeft op persoonlijke titel haar mening over ‘Creëer een band met je klant. Managementroman voor professionals die (niet) willen verkopen’. In het boek helpt een fictieve adviseur het eveneens fictieve it-bedrijf De Boer en Lorens IT Solutions om de klanttevredenheid te verhogen”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: computable.nl, 2015-06-22 11:55:00

Related posts:

  1. De Efteling kiest Sitecore voor online platform
  2. Online en offline retail gaan integreren
  3. Online abonnement voor onbeperkt lezen
  4. Data eXcellence migreert klantdata IJslandse banken
  5. Aspect Software komt met Voxeo CXP Pro 14
Tags:  Adverteren, business, cloud-computing, computable, digital, feeds, groothuis, klik-voor-meer-info, nieuwsbrief, topic-loopbaan, Whitepapers
Dit bericht is geplaatst op maandag, juni 22nd, 2015 bij 11:55 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.