Amazon Improves Reviews System with Machine Learning

maandag, 22 juni 2015 15:08 Laatste update op: maandag, 22 juni 2015 15:08 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“In its ongoing effort to improve the value of customer reviews — and reduce the likelihood of fake, paid-for reviews — Amazon has enhanced its system with machine learning. Being rolled out just in the U.S”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-06-22 15:08:08

Related posts:

  1. Amazon Gets OK from FAA To Test Drones for Delivery
  2. Amazon Web Services Ventures into Virtual Desktops
  3. Microsoft’s Age Guessing App Hints at Future of Machine Learning
  4. Rating Hotel User Reviews on Yelp, TripAdvisor
  5. Predictably, New Azure Machine Learning Looks Forward
Tags:  action, amazon, california, customer-data, customer-engagement, lawsuit, learning, machine-learning, news, nfn, ron, slow
Dit bericht is geplaatst op maandag, juni 22nd, 2015 bij 15:08 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.