• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Experimenten voor het stimuleren van klantgerichte innovatie

zaterdag, 20 juni 2015 07:30 Laatste update op: zaterdag, 20 juni 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Voor marketeers is het inmiddels geen vraag meer of de klant centraal gesteld moet worden. Het is voor hen een randvoorwaarde geworden voor succesvol ondernemen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-20 07:30:00

Related posts:

  1. Initiatief voor stimuleren van klantgerichte innovatie
  2. Innovatie door klantgerichtheid in het MKB
  3. Genomineerden voor CRM Innovatie Award zijn bekend
  4. Geen vruchtbare grond voor innovatie in Nederland
  5. BrixCRM winnaar CRM Innovatie Award 2014
Tags:  auto, business, cms, CRM, digital, digital-marketing, interview, manager, narrowcasting, nieuws, sales
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, juni 20th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.