Experimenten voor het stimuleren van klantgerichte innovatie

zaterdag, 20 juni 2015 07:30 Laatste update op: zaterdag, 20 juni 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Voor marketeers is het inmiddels geen vraag meer of de klant centraal gesteld moet worden. Het is voor hen een randvoorwaarde geworden voor succesvol ondernemen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-20 07:30:00

Related posts:

  1. Initiatief voor stimuleren van klantgerichte innovatie
  2. Innovatie door klantgerichtheid in het MKB
  3. Genomineerden voor CRM Innovatie Award zijn bekend
  4. Geen vruchtbare grond voor innovatie in Nederland
  5. BrixCRM winnaar CRM Innovatie Award 2014
Tags:  auto, business, cms, CRM, digital, digital-marketing, interview, manager, narrowcasting, nieuws, sales
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, juni 20th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.