Ook KPN gaat tv-content op een andere manier aanbieden

maandag, 15 juni 2015 11:30 Laatste update op: maandag, 15 juni 2015 11:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Zaterdagavond, de pyjama al aan en chips op tafel. De doorsnee familie kijkt een showprogramma op Nederland 1″



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-15 11:30:00

Related posts:

  1. Ricoh gaat ccm-diensten aanbieden in samenwerking met SAS
  2. Metrixlab gaat verder onder Japanse vlag
  3. Virtual Affairs gaat personalisatie aanbieden via BlueConic
  4. Digitale reclame gaat ook het straatbeeld kleuren
  5. Video gaat de hoofdrol spelen in de customer journey
Tags:  auto, business, development, digital, interview, netflix, sales, security
Dit bericht is geplaatst op maandag, juni 15th, 2015 bij 11:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.