• Home
  • Nieuws
  • Kennisbank
    • CRM Strategie
      • CRM Adoptie
      • CRM Selectie (werkwijze)
      • CRM Implementatie
      • CRM Analyse
      • CRM Rapportage
    • CRM Technologie
      • CRM software (overzicht)
      • Data integratie
      • Data rapportage
      • Data warehousing
    • Functionele gebieden
      • Sales
      • Service
      • Finance
      • Management
    • Social CRM
    • CRM Voorbeelden
    • CRM ROI
    • Modellen
    • CRM Begrippen
    • Filter op type
      • Artikelen
      • Whitepapers
      • Boeken
      • Modellen
      • Papers
      • Stappenplannen
      • Videos
  • Leveranciers
  • Events
  • Vacatures

Toenemende klantgerichtheid in retailsector

zaterdag, 13 juni 2015 11:30 Laatste update op: zaterdag, 13 juni 2015 11:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” In de retailsector neemt het bewustzijn toe dat de klant prioriteit verdient. De centrale plek voor de consument is in deze sector dan ook haast een vanzelfsprekendheid. Het rapportcijfer van 8,0 voor klantgerichtheid illustreert dit”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-13 11:30:00

Related posts:

  1. Proefcollege Klantgerichtheid & CRM in de publieke sector (post-HBO)
  2. De integratie van online en offline in de retailsector
  3. Innovatie door klantgerichtheid in het MKB
  4. Crm-systeem voegt weinig toe aan klantgerichtheid handel en industrie
  5. It-bedrijf BlueCielo investeert in klantcontact en klantgerichtheid
Tags:  auto, business, customer, development, digital, engagement, interview, manager, marketing, nieuws, security, Social media
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, juni 13th, 2015 bij 11:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.

Tags

amsterdam apple article auto business carrire-advies color copyright CRM customer-service daily development digital digital-marketing engagement enterprise events facebook flash industry innovation intelligence internet interview management manager marketing microsoft monsterboard narrowcasting network news nieuws power sales security slow small-business Social CRM Social media solliciteer technology vacatures volg-bedrijf windows

Laatste tweets CRM

Over CRMdirectory.nl

  • Wat is CRMdirectory.nl?
  • Adverteren
  • Boeken
  • Disclaimer
  • Contact

Contact

  • Telefoon: 050 210 42 22
  • Email: redactie@CRMdirectory.nl
De logo's en de merk- en productnamen zoals SugarsCRM, Salesforce, Sage, Microsoft CRM Dynamics, ZOHO zijn eigendom van genoemde leveranciers. CRMdirectory.nl is een initiatief van CRM excellence.