Toenemende klantgerichtheid in retailsector

zaterdag, 13 juni 2015 11:30 Laatste update op: zaterdag, 13 juni 2015 11:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” In de retailsector neemt het bewustzijn toe dat de klant prioriteit verdient. De centrale plek voor de consument is in deze sector dan ook haast een vanzelfsprekendheid. Het rapportcijfer van 8,0 voor klantgerichtheid illustreert dit”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-13 11:30:00

Related posts:

  1. Proefcollege Klantgerichtheid & CRM in de publieke sector (post-HBO)
  2. De integratie van online en offline in de retailsector
  3. Innovatie door klantgerichtheid in het MKB
  4. Crm-systeem voegt weinig toe aan klantgerichtheid handel en industrie
  5. It-bedrijf BlueCielo investeert in klantcontact en klantgerichtheid
Tags:  auto, business, customer, development, digital, engagement, interview, manager, marketing, nieuws, security, Social media
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, juni 13th, 2015 bij 11:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.