Pleidooi voor marketing als hervormer van bedrijfsprocessen

vrijdag, 12 juni 2015 07:30 Laatste update op: vrijdag, 12 juni 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Binnen organisaties is de toegevoegde waarde van marketing altijd al een punt van discussie geweest. Een moeilijk aantoonbare effectiviteit is de bron van twijfel voor de accountants, juristen en technici die veelal de hoofdrollen spelen in het bedrijfsleven. Maar de overgang van offline naar een veelvoud aan kanalen heeft de rol van de consument veranderd. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-12 07:30:00

Related posts:

  1. Papieren agenda verdwijnt van de werkvloer
  2. Verouderde bedrijfsprocessen zorgen voor papieren rompslomp
  3. Data-driven marketing in diverse gedaanten op Marketing Intelligence
  4. “Context is het sleutelwoord in online marketing”
  5. De voortdurende veranderingen in digitale marketing vragen aandacht
Tags:  business, development, digital-marketing, interview, manager, marketing, nieuws, security
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, juni 12th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.