De click is uit, de swipe is in

donderdag, 11 juni 2015 12:00 Laatste update op: donderdag, 11 juni 2015 12:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De meetbaarheid van marketingactiviteiten is enorm verbeterd door de voortdurende digitale ontwikkelingen. Alleen gebruiken marketeers nog wel verouderde analysemethoden. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-11 12:00:00

Related posts:

  1. Nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2014 bekend
  2. Will Apple’s Digital Wallet Kill the Card Swipe?
  3. De cloud nog onbemind door de IT’er
  4. Digital Marketing Professional van het jaar 2014: de nominaties
  5. De cloud nog geen gemeengoed in Nederland
Tags:  amsterdam, auto, business, development, digital-marketing, interview, marketing, narrowcasting, security, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op donderdag, juni 11th, 2015 bij 12:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.