Samsung Debuts Mirror, Transparent OLED Displays To Engage Customers

woensdag, 10 juni 2015 15:56 Laatste update op: woensdag, 10 juni 2015 15:56 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“By combining cutting-edge displays with Intel’s RealSense technology, Samsung aims to help retailers and other businesses create more interactive and virtual experiences for customers. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-06-10 15:56:46

Related posts:

  1. Samsung verzamelt klantgegevens via smart tv
  2. Aerohive Helps Retailers Engage In-Store Customers
  3. Mirror, Mirror on the Wall: Smart Mirrors Boost Sales
  4. Samsung Wallet Shut Down, Samsung Pay Coming
  5. NYPD Seeks To Engage with Social Media Outreach
Tags:  backgrounds, engagement, intel, internet, marketing, news, nfn, sales, slow, tech-news
Dit bericht is geplaatst op woensdag, juni 10th, 2015 bij 15:56 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.