“Context is het sleutelwoord in online marketing”

dinsdag, 09 juni 2015 12:51 Laatste update op: dinsdag, 09 juni 2015 12:51 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De overvloed aan informatie die de digitalisering oplevert, zorgt dat de hedendaagse consument daadwerkelijk overtuigd moet worden. Klantbeleving is het sleutelwoord en zonder deugdelijk customer relationship management is de ondernemer van nu kansloos. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-06-09 12:51:22

Related posts:

  1. Telegraaf Media Groep verbetert digital marketing activiteiten op websites
  2. Digital Marketing Professional van het jaar 2014: de nominaties
  3. Webinar proefcollege CRM, Digital & Online Marketing, Social Media en Online Communicatie & Social PR
  4. Online verzenddiensten verdringen de USB-stick
  5. Online abonnement voor onbeperkt lezen
Tags:  apple, auto, business, color, conversion, development, digital, digital-marketing, interview, manager, marketing, online-marketing
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, juni 9th, 2015 bij 12:51 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.