Oracle Marketing Cloud Adds New Omni-Channel Mobile Capabilities

woensdag, 27 mei 2015 17:37 Laatste update op: woensdag, 27 mei 2015 17:37 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van crm-daily.com met je delen

“One of the biggest challenges marketers face these days is keeping track of customer behavior across multiple channels and devices. Oracle is hoping to help with that by adding new mobile capabilities to its Oracle Marketing Cloud”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-05-27 17:37:17

Related posts:

  1. Oracle Buys BigMachines for Automated CPQ Cloud Apps
  2. Oracle Adds Services to Government Cloud
  3. Study: Retailers Need To Close Omni-Channel Gap
  4. Oracle Cloud Adds 10 Enterprise Apps
  5. Oracle Grabs Datalogix in Cloud Data Push
Tags:  customer-engagement, customer-experience, engagement, enterprise, mobile, mobile-tech, news, omni-channel, oracle, oracle-marketing, Social media, tech-news
Dit bericht is geplaatst op woensdag, mei 27th, 2015 bij 17:37 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.