Klantbelang verliest nog steeds van afdelingsbelang

donderdag, 21 mei 2015 09:30 Laatste update op: donderdag, 21 mei 2015 09:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Een overgrote meerderheid van de organisaties in Nederland ziet Customer Experience Management (CEM) niet als een grote goocheltruc van marketeers. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-21 09:30:00

Related posts:

  1. Steeds meer merken voegen social data toe aan crm-database
  2. Mobiele gebruikerservaring steeds meer een videobelevenis
  3. Het internet slokt een steeds groter deel van het reclamebudget op
  4. Ook geestelijke ondersteuning steeds meer online
  5. Onderzoek: websitebezoek via social media stijgt; Facebook verliest terrein
Tags:  amsterdam, apple, color, CRM, development, interview, manager, marketing, narrowcasting, security, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op donderdag, mei 21st, 2015 bij 09:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.