De huis-aan-huis-folder blijft onverminderd populair

woensdag, 20 mei 2015 07:30 Laatste update op: woensdag, 20 mei 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Ook in een wereld met een continu toenemend aantal kanalen blijft de huis-aan-huis-folder een krachtig medium. Met een totaalbereik van 12,7 miljoen lezers is de ongeadresseerde reclameboodschap een sterk instrument, zeker met de wetenschap dat 96 procent van de bevolking wel eens een folder leest”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-20 07:30:00

Related posts:

  1. Het aantal faillissementen blijft voorlopig hoog
  2. Europa voorloper in smartphone en tablet traffic, VS blijft achter
  3. Particulieren bieden onderdak aan bezoekers het Glazen Huis
  4. Anne Frank Huis scoort goed op de sociale media
  5. Tablet net zo populair als desktop
Tags:  auto, business, campagnemanagement, color, digital, digital-marketing, interview, manager, multimedia, nieuws
Dit bericht is geplaatst op woensdag, mei 20th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.