Liften anno nu via een online reserveringssyteem

dinsdag, 19 mei 2015 08:00 Laatste update op: dinsdag, 19 mei 2015 08:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De digitalisering van de wereld heeft voor een opkomst van de deeleconomie gezorgd. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-19 08:00:00

Related posts:

  1. De integratie van online en offline in de retailsector
  2. Online abonnement voor onbeperkt lezen
  3. Senioren en de stijgende online bestedingen
  4. Ruim driekwart Nederlanders koopt online
  5. Ook geestelijke ondersteuning steeds meer online
Tags:  amsterdam, auto, customer-service, development, digital, manager, marketing, nieuws, portugal, sales
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, mei 19th, 2015 bij 08:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.