IT-dienstverleners opereren niet in harmonie met klantbehoeften

vrijdag, 15 mei 2015 08:30 Laatste update op: vrijdag, 15 mei 2015 08:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Tussen de behoeften van de klant en de diensten die IT-dienstverleners bieden, bevindt zich een verontrustende discrepantie. Een grote meerderheid van de dienstverleners wil een op strategie gerichte klantrelatie, maar slechts een klein deel van de IT-afdelingen heeft behoefte aan deze vorm van interactie. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-15 08:30:00

Related posts:

  1. Zakelijke dienstverleners behoefte aan gezond klantenbestand
  2. Financiële branche ziet tijdwinst als grootste voordeel online samenwerken met klanten
  3. Financiële dienstverleners weer de grootste klant van het opleidingsinstituut
  4. Zakelijke dienstverleners willen een gezond klantenbestand
  5. Klantenbinding zwak punt bij financiële dienstverleners
Tags:  business, development, digital-marketing, engagement, interview, marketing, narrowcasting, wcm
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, mei 15th, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.