Marketeers moeten het welzijn van klanten ter harte nemen

vrijdag, 08 mei 2015 07:00 Laatste update op: vrijdag, 08 mei 2015 07:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Het dient voor ondernemingen tot de mogelijkheden te behoren behulpzaam te zijn bij de verbetering van het welzijn van hun klanten en tegelijkertijd toch meer winst te genereren. Dat is de stellige overtuiging van Koert van Ittersum. Hij is hoogleraar Marketing en consumentenwelzijn aan de Rijksuniversiteit”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-08 07:00:00

Related posts:

  1. Marketeers willen in 2015 meer geld zien
  2. Een aantoonbare ROI is een must voor B2B-marketeers
  3. Marketeers richten hun pijlen op de sociale media
  4. Klant belangrijker dan kanaal voor marketeers
  5. Nieuwe technologieën stellen marketeers voor lastige keuzes
Tags:  auto, development, digital-marketing, facebook, interview, manager, nieuws, sales
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, mei 8th, 2015 bij 07:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.