Muziekbeleving van grammofoon tot streaming audio

zaterdag, 02 mei 2015 07:30 Laatste update op: zaterdag, 02 mei 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Een van de pijlers onder het optimaliseren van de klantbeleving is contentmarketing. Deze techniek is gebaseerd op het creëren en distribueren van waardevolle, relevante en consistente informatie. Met deze content wordt geoogd een helder gedefinieerde doelgroep aan te spreken en te verwerven. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-02 07:30:00

Related posts:

  1. NIMA en MOA samen in het grootste marketingcongres van Nederland
  2. SAP vult customer experience aanbod aan met overname SeeWhy
  3. BrixCRM vult klantbeeld aan door integratie financiële gegevens en klantdata
  4. IDMK Trainingen officieel NIMA Education Partner
  5. Info Support vult bi-dienstverlening aan met Qlikview platform
Tags:  auto, color, development, digital, digital-marketing, interview, manager, microsoft, narrowcasting, nieuws, Social media
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, mei 2nd, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.