Marketing beyond Marketing?

vrijdag, 01 mei 2015 06:30 Laatste update op: vrijdag, 01 mei 2015 06:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Tijdens het grootschalige internationale event Adobe Summit is een interessante discussie op het podium ontstaan met afgevaardigden van Adobe, Chelsea Football Club, Philips, Renault en Shell. Door de digitale turbulentie, onder de aanwezigen is zelfs een digital prophet…, komt volgens velen marketing nu eindelijk weer in het episch centrum van de organisatie te staan. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-05-01 06:30:00

Related posts:

  1. Adobe Summit: marketing opnieuw uitvinden
  2. Samenwerking Adobe en Microsoft voor verandering marketing, sales en klantenservice
  3. Adobe integreert Experience Manager en Digital Publishing Suite
  4. Toenemend aantal marketing- en communicatievacatures
  5. Veritate lanceert marketing dataplatform Nominow
Tags:  adobe, auto, development, digital, digital-marketing, interview, Social media, web-content-management
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, mei 1st, 2015 bij 06:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.