Nederlands mkb stimuleert mobiel werken maar mist kansen

maandag, 27 april 2015 15:00 Laatste update op: maandag, 27 april 2015 15:00 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De werkplek is niet meer dezelfde nu medewerkers steeds meer onafhankelijk van plaats en tijd werken, gebruik maken van cloud-diensten en hun eigen mobiele apparaten die hogere connectiviteit vereisen naar de werkvloer brengen. Maar hoe productief kunnen kantoormedewerkers in het midden- en kleinbedrijf zijn tijdens het ‘off-site’ werken? Hebben ze hiertoe voldoende technologische ondersteuning? “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-27 15:00:00

Related posts:

  1. Consument en ondernemer: mobiel betalen aan kassa ‘snel en makkelijk’
  2. Chatmedewerkers scoren een magere 6 voor Nederlands
  3. Nieuw CRM-systeem voor de supporters van het Nederlands voetbalelftal
  4. Mobiel bestellen en betalen op het terras
  5. Mobiel betalen mogelijk bij de Rabobank
Tags:  adobe, business, digital-marketing, enterprise, manager, marketing, narrowcasting, nieuws, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op maandag, april 27th, 2015 bij 15:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.