Mobiel kassa- en betaalsysteem voor omnichannelretailing

maandag, 20 april 2015 07:30 Laatste update op: maandag, 20 april 2015 07:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” In het retaillandschap gaat het meer en meer over het bieden van dezelfde service aan klanten via de verschillende online en offline verkoopkanalen. Het aanbod en de beschikbaarheid van producten, promoties en de shopping experience dienen aangepast te worden aan de wensen van consumenten”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-20 07:30:00

Related posts:

  1. Consument en ondernemer: mobiel betalen aan kassa ‘snel en makkelijk’
  2. Mobiel bestellen en betalen op het terras
  3. Mobiel betalen een stap dichterbij
  4. Geld overmaken via Facebook of mobiel nummer
  5. Mobiel betalen mogelijk bij de Rabobank
Tags:  auto, color, CRM, customer-service, development, digital, marketing, nieuws, sales
Dit bericht is geplaatst op maandag, april 20th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.