Salesforce Launches Sales Cloud with B2B Marketing Automation

woensdag, 15 april 2015 15:45 Laatste update op: woensdag, 15 april 2015 15:45 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van crm-daily.com.

“Technology has always played a big part in customer relationship management, but it has still remained a fairly labor-intensive job. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-04-15 15:45:15

Related posts:

  1. Sales Forecasting is Sunny with Cloud Computing
  2. Oracle Buys Cloud Marketing Automation Company Eloqua
  3. Salesforce.com CEO Benioff Talks Cloud Marketing at CES
  4. Salesforce Announces Radian6 Social Marketing Cloud
  5. Salesforce, Workday Sales Grow as Cloud Software Shines
Tags:  analytics, big-data, business-intelligence, CRM, management, mobile-apps, news, nfn, pardot, sales, slow, technology
Dit bericht is geplaatst op woensdag, april 15th, 2015 bij 15:45 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.