Retailer wil uniform commercieel platform implementeren

dinsdag, 14 april 2015 07:30 Laatste update op: dinsdag, 14 april 2015 07:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De digitalisering heeft de afgelopen jaren gezorgd dat het winkelgedrag aan enorme veranderingen onderhevig is. Voor de consument die vrijwel altijd verbonden is, zijn verkooppunten, e-commerce, callcenters en mobiele interactie hedendaagse onderdelen van de customer journey geworden. Dankzij gecentraliseerde technologieën kunnen retailers die diverse aspecten in het aankoopgedrag implementeren in een uniform commercieel platform. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-14 07:30:00

Related posts:

  1. Sitecore versterkt e-commerce platform door integratie met MS Dynamics
  2. Vijftig luchtvaartmaatschappijen gebruiken hetzelfde e-commerce platform
  3. Mendix presenteert AppCloud services en gratis editie App Platform
  4. GX Software simuleert customer journey in BlueConic platform
  5. Grondig vernieuwde e-mailmarketing automation platform dmdelivery heet nu webpower
Tags:  amsterdam, auto, business, color, customer-service, digital-marketing, europe, interview, manager, nieuws, sales
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, april 14th, 2015 bij 07:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.