Het beeldscherm als spreekbuis voor de huisarts

zaterdag, 11 april 2015 13:00 Laatste update op: zaterdag, 11 april 2015 13:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De technische mogelijkheden bestaan al geruime tijd, maar het consulteren van een huisarts gebeurt nog maar op beperkte schaal. De huidige wet- en regelgeving biedt namelijk minimale ruimte voor innovaties. Vernieuwende initiatieven komen door deze begrenzingen moeizaam van de grond. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-11 13:00:39

Related posts:

  1. Ruim half miljoen Nederlanders straks onbereikbaar
  2. Oriƫntatie op zomervakantie nog steeds ruim van tevoren
  3. Het internet slokt een steeds groter deel van het reclamebudget op
  4. Ruim driekwart Nederlanders koopt online
  5. Laat je niet bedelven onder een stapel digitale gegevens!
Tags:  amsterdam, cms, digital, digital-marketing, narrowcasting, nieuws, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op zaterdag, april 11th, 2015 bij 13:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.