E-commerce drijvende kracht achter groei retail

dinsdag, 07 april 2015 06:30 Laatste update op: dinsdag, 07 april 2015 06:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De teruglopende omzetten in fysieke winkels worden naar verwachting in 2015 meer dan gecompenseerd door online verkopen. De groei van retailverkopen wordt in heel Europa beraamd op 2 procent. Nederland blijft daar met een aanwas van 1 procent iets bij achter. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-07 06:30:00

Related posts:

  1. Verdubbeling m-commerce bestedingen in 2015
  2. Gartner verwacht 9 procent groei CRM-markt
  3. Drupal Commerce of Magento als e-commerce-systeem voor de webwinkel
  4. Benchmark-tool observeert sportbranche voor retail
  5. Alleen banken blijven achter met klantvriendelijkheid
Tags:  amsterdam, business, cms, color, development, interview, manager, nieuws, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, april 7th, 2015 bij 06:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.