Meer iDEAL-betalingen via de smartphone

maandag, 06 april 2015 11:00 Laatste update op: maandag, 06 april 2015 11:00 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Ruim 127 miljoen aankopen hebben Nederlanders in 2014 online voltooid. De betaling van deze bestellingen geschiedt voor het merendeel via iDEAL”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-04-06 11:00:00

Related posts:

  1. De Bijenkorf focust op integratie online en offline winkelervaring
  2. Tablet net zo populair als desktop
  3. De reiswereld focust op de tablet en de smartphone
  4. Webwinkelplatform biedt zelf betalingen aan
  5. ‘iDEAL-storingen harder aanpakken’
Tags:  amsterdam, color, CRM, development, digital, digital-marketing, manager, narrowcasting, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op maandag, april 6th, 2015 bij 11:00 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.