‘iDEAL-storingen harder aanpakken’

woensdag, 25 maart 2015 08:34 Laatste update op: woensdag, 25 maart 2015 08:34 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Computable CRM.

“Winkeliers en webwinkeliers willen dat de Nederlandse bancaire sector meer doet om het aantal storingen met online betaaldienst iDeal te voorkomen. Ze vinden dat De Nederlandsche Bank strenger moet toezien op de beschikbaarheid van de dienst en willen dat de sector maatregelen neemt om te zorgen dat de dienst binnen twee jaar storingsvrij is. Belangenverenigingen Thuiswinkel.org en Detailhandel Nederland hebben dat aangekaart in Den Haag.”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: computable.nl, 2015-03-25 08:34:00

Related posts:

  1. CRM boert goed in agrarische sector
  2. Helder Inzicht introduceert CRM-groeisprong
  3. Waarom upgrades wél leuk zijn
  4. Verzekeraar Generali vertrouwt op Promis
  5. Efficy fuseert Nederlandse en Belgische tak
Tags:  Adverteren, cloud-computing, CRM, dell, detailhandel, gehackt-of-niet, klik-voor-meer-info, nieuws-crm, nieuwsbrief, topic-loopbaan, Whitepapers
Dit bericht is geplaatst op woensdag, maart 25th, 2015 bij 08:34 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.