Eerlijke marketing verdient een reële kans

zondag, 15 maart 2015 13:15 Laatste update op: zondag, 15 maart 2015 13:15 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Door de toenemende beschikbaarheid van informatie verwachten consumenten meer en meer dat ondernemingen transparant opereren. Zo laten zij de herkomst van materialen en ingrediënten en de arbeidsomstandigheden op de werkvloer meewegen bij hun aankopen. Wanneer tekortkomingen van een product naar buiten komen, kan dit grote gevolgen hebben voor de merkbeleving”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-03-15 13:15:31

Related posts:

  1. Telegraaf Media Groep verbetert digital marketing activiteiten op websites
  2. Real Time Marketing
  3. De voortdurende veranderingen in digitale marketing vragen aandacht
  4. Digital Marketing Professional van het jaar 2014: de nominaties
  5. Data-driven marketing in diverse gedaanten op Marketing Intelligence
Tags:  amsterdam, business, campagnemanagement, color, development, facebook, manager, marketing, narrowcasting, nieuws, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op zondag, maart 15th, 2015 bij 13:15 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.