Nieuwe businessmodellen noodzakelijk voor retail

dinsdag, 03 maart 2015 14:56 Laatste update op: dinsdag, 03 maart 2015 14:56 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van CRM excellence met je delen

“Het winkelgedrag van de consumenten is de afgelopen jaren sterk veranderd. Het is verdeeld in offline en online retail, waar ketens vaak tussen balanceren met fysieke winkels én een webshop. Alle mogelijke kanalen worden gebruikt in het proces van oriëntatie en aankoop. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crmexcellence.nl, 2015-03-03 14:56:32

Related posts:

  1. Investeren in bestaande klanten
  2. Retail: Bestaande klanten behouden of nieuwe klanten werven?
  3. Toekomst van de retail: Multi-channel en personalisatie
  4. Retail Trends 2015
  5. Retail: Gerichte campagnes met klantgegevens
Tags:  bekijken-bestaat, CRM, crmexcellence, een-andere, ga-terug, niet-gevonden, nieuwe, nieuwe-businessmodellen, noodzakelijk, pagina, pagina-die, retail
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, maart 3rd, 2015 bij 14:56 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.