Medewerker klantenservice steeds vaker hoogopgeleid

maandag, 02 maart 2015 11:24 Laatste update op: maandag, 02 maart 2015 11:24 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” De digitalisering van de markt heeft onmiskenbaar geleid tot een verandering van de customer journey. Meer en meer vindt de oriĆ«ntatiefase voor een aankoop plaats zonder direct in contact te komen met de leverancier”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-03-02 11:24:02

Related posts:

  1. Investering 1,5 miljoen voor klantenservice live chat-applicatie
  2. De grote webwinkels zetten live chat vaker in dan webcare
  3. Ook geestelijke ondersteuning steeds meer online
  4. Mobiele gebruikerservaring steeds meer een videobelevenis
  5. Capgemini biedt met Odigo klantenservice via de cloud
Tags:  auto, business, color, enterprise, inspiration, internet, interview, manager, marketing, narrowcasting, Social media
Dit bericht is geplaatst op maandag, maart 2nd, 2015 bij 11:24 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.