Nederlanders minder actief op Facebook in 2015

zondag, 22 februari 2015 11:06 Laatste update op: zondag, 22 februari 2015 11:06 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Net als voorgaande jaren is Facebook met voorsprong ook in 2014 het populairste sociale medium. Maar het delen van familiekiekjes en het plaatsen van statusveranderingen zal in 2015 aan omvang verliezen. Andere sociale media als LinkedIn en Instagram hebben afgelopen jaar meer aandacht gekregen. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-02-22 11:06:26

Related posts:

  1. Klantenservice-sector vraagt 1,8 miljoen euro subsidie voor scholing
  2. Ruim driekwart Nederlanders koopt online
  3. Ruim half miljoen Nederlanders straks onbereikbaar
  4. Zalando nu ook offline actief
  5. Ook Facebook analyseert het WK-voetbal
Tags:  business, development, engagement, facebook, interview, manager, marketing, nieuws, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op zondag, februari 22nd, 2015 bij 11:06 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.