Massale omarming Business Model Canvas

maandag, 16 februari 2015 09:30 Laatste update op: maandag, 16 februari 2015 09:30 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” De gemeenschappelijk taal voor strategie en innovatie zorgt dat het Business Model Canvas wereldwijd in hoog tempo wordt geadopteerd. Die eenduidigheid leidt tot betere strategische gesprekken en navenante ideeën. De methodiek wordt bijvoorbeeld gebruikt door bedrijven als Nestlé en Mastercard”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-02-16 09:30:00

Related posts:

  1. QUISMA publiceert online model voor customer lifetime value
  2. Update Infor SunSystems focus op analysemogelijkheid en social business
  3. Massale focus op geïndividualiseerde marketing
  4. Business Opportunity School en The Institute for Business Impact verder als combinatie
  5. Papieren kassabon overbodig door nieuwe applicatie
Tags:  amsterdam, architecture, business-model, cms, color, CRM, development, marketing, narrowcasting, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op maandag, februari 16th, 2015 bij 09:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.