De succesvolle carnavalswinkel mikt op meerdere kanalen

zondag, 15 februari 2015 10:11 Laatste update op: zondag, 15 februari 2015 10:11 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Voor katholiek Nederland waren de vier dagen voor Aswoensdag ooit de ultieme reden voor verkleedpartijen en ontspannen in de polonaise. Maar in een ontzuilend land is de belangstelling voor carnaval tanende. Daar waar retailers met een multichannel-aanpak beter bestand blijken tegen een crisis, is deze trend eveneens zichtbaar bij ondernemers die zich richten op feestkleding”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-02-15 10:11:00

Related posts:

  1. Sinterklaas is een vrouw
  2. De noodzaak van een mobiele strategie wordt voortdurend groter
  3. Sinterklaas verlangt een consistente merkbeleving via alle kanalen
  4. Nieuwe cadeaubon mikt op de gezondheid
  5. Goede tijden voor SBS
Tags:  amsterdam, architecture, auto, business, conversion, development, digital-marketing, engagement, interview, narrowcasting, nieuws
Dit bericht is geplaatst op zondag, februari 15th, 2015 bij 10:11 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.