BKKC kiest voor Salesforce en CRMWaypoint

dinsdag, 10 februari 2015 10:58 Laatste update op: dinsdag, 10 februari 2015 10:58 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Computable CRM.

“Het Brabants kenniscentrum kunst en cultuur (BKKC) gaat het klantcontact verbeteren door het crm-systeem Salesforce te gebruiken. “



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: computable.nl, 2015-02-10 10:58:00

Related posts:

  1. De Efteling kiest Sitecore als basis voor nieuw online experience-platform
  2. CRMWaypoint helpt Amnesty met Salesforce
  3. De Efteling kiest Sitecore voor online platform
  4. Mondriaan kiest voor e-health van Minddistrict
  5. BMW kiest 2organize voor CRM-strategie
Tags:  Adverteren, alle-artikelen, cloud-computing, computable, CRM, crmwaypoint, infrastructuur, nieuws, nieuws-crm, nieuwsbrief, security, topic-loopbaan
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, februari 10th, 2015 bij 10:58 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.