Acquia benoemd tot sterke performer door Forrester

dinsdag, 10 februari 2015 08:30 Laatste update op: dinsdag, 10 februari 2015 08:30 Geschreven door jpko 0 Reacties


Graag wil de redactie dit artikel van Customer Talk met je delen

” Twitter, Mercedes Benz, IAG Insurance en World Press Photo. Dit zijn slechts vier organisaties van de ruim 4.000 die hun doelgroepen geïntegreerde digitale ervaringen bieden met behulp van Acquia”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-02-10 08:30:00

Related posts:

  1. Acquia ontvangt prestigieuze prijs
  2. Forrester noemt EPiServer een serieuze partij
  3. Acquia breidt personalisatie-aanbod uit met overname TruCentric
  4. Acquia lanceert nieuw marketing optimalisatieplatform voor Drupal sites
  5. Dries Buytaert, oprichter Drupal en cto Acquia: “Personalisatie is volgende internetmijlpaal”
Tags:  auto, development, digital, digital-marketing, insurance, interview, manager, marketing, sales, Social CRM
Dit bericht is geplaatst op dinsdag, februari 10th, 2015 bij 08:30 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.