AT&T Takes Top Spot for Customer Care, Says J.D. Powers

vrijdag, 06 februari 2015 18:01 Laatste update op: vrijdag, 06 februari 2015 18:01 Geschreven door jpko 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van crm-daily.com.

“People with wireless AT&T contracts are happier with their customer service than those with any other carrier, according to the latest rankings from the J.D. Power research firm”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: crm-daily.com, 2015-02-06 18:01:25

Related posts:

  1. Xerox koopt Invoco voor Duitse customer care
  2. Pipelinersales Launches ‘We Care’ Program
  3. Microsoft: Customer care en customer experience zullen het verschil gaan maken
  4. AetherPal Aims To Personalize Mobile Customer Care
  5. What’s Next for Oracle as Larry Ellison Leaves CEO Spot?
Tags:  article, cricket, customer, dfp, management, marketing, slow, wireless
Dit bericht is geplaatst op vrijdag, februari 6th, 2015 bij 18:01 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.