E-business noodzakelijk voor waarborg continuïteit organisaties

donderdag, 05 februari 2015 12:53 Laatste update op: donderdag, 05 februari 2015 12:53 Geschreven door Redactie CRMdirectory.nl 0 Reacties


Lees hier het meest recente artikel van Customer Talk.

” Bedrijven en instellingen dienen meer aandacht te besteden aan nieuwe digitale ontwikkelingen, zoals applicaties en smart devices. Laten zij dit achterwege, dan moet gevreesd worden voor het bestaansrecht. Die aandacht moet niet alleen een-op-een gekoppeld worden aan de bestaande bedrijfsprocessen, maar eist ook een creatieve inzet van ICT voor de ontwikkeling van nieuwe diensten en moderne manieren van bedrijfsvoering”



Klik hier voor het gehele artikel

Bron: Customertalk.com, 2015-02-05 12:53:15

Related posts:

  1. Standaardisatie als waarborg voor zekerheid en betrouwbaarheid
  2. Inzet sociale media noodzakelijk voor klantbehoud verzekeraars
  3. IT-organisaties hebben achterstand in ontwikkeling applicaties
  4. Business Opportunity School en The Institute for Business Impact verder als combinatie
  5. 35 procent organisaties zet cloudapplicaties in
Tags:  customer-service, development, digital-marketing, interview, management, manager, science, Social media
Dit bericht is geplaatst op donderdag, februari 5th, 2015 bij 12:53 en is geplaatst onder Nieuws. Je kunt reacties op dit bericht volgen door de RSS 2.0 feed. De reactie mogelijkheid is gesloten, maar je kan trackback van je eigen website.